Sun, deserts and F-16’s!

Så er jeg tilbage – både på bloggen og indenfor deadline… I know, det er helt vildt!! 🙂

Der har været knald på i denne uge. Som jeg fortalte i tidligere indlæg, så var min første mid-term lidt en dræber, som skulle prøves af… mest for at vide hvad mere der er i vente 🙂 Jeg synes det gik OK, og jeg håber, at professoren er enig med mig imorgen 🙂

Studying is HARD!

I denne uge har jeg påbegyndt en fase, hvor jeg helst hver dag skal ned i centeret og forbrænde. Cyklen bliver brugt, og mobilen giver lyd med det resultat, at jeg 4 gange i løbet af ugen har cyklet 15 miles – det føles rigtig godt! 🙂 Okay okay, fredag fik jeg ikke cyklet fordi jeg blev hidkaldt til La Jolla, hvor min ven Anders (nogle kender ham som DJ Lab) og hans kone skulle flytte fra deres lejlighed til en anden 🙂 Anna (Anders’ kone) er højgravid, så der var i dén grad brug for hjælp, men med SÅ søde og dejlige mennesker kan man altså ikke andet end at ville hjælpe 🙂 Deres nye sted er som skabt til dem, og de virkede begge lykkelige over flytningen – måske endnu lykkeligere i næste uge, hvor alt er på plads 😉

Spottet under flytningen 😉

Synet på vej hjem fra flytningen. Skønt neighbourhood!

Fredag aften var en stille og rolig fornøjelse (der behøver vel heller ikke være knald på HELE tiden?), hvor jeg fik arbejdet med mit Hush Hush projekt i København i det nye år, samt set den fantastiske film med Seth Rogen; Pineapple Express. Egentlig skulle vi have været i den relativt store forlystelsespark Six Flags (lige ved L.A.) om fredagen, men den er simpelthen lukket alle dage undtagen lørdag og søndag. Jeg kunne selvfølgelig godt have taget med nogle af de andre drenge til L.A., men jeg har været der flere gange nu, og de søde mennesker jeg kender i Englenes By havde desværre ikke tid til det store i denne weekend.

God bless America? 😉

Baywatch baby! 🙂

Det havde jeg nu altså ikke det store problem med, da Miramar Air Show (som kun er der én gang årligt) fandt sted i denne weekend. Pga. Miskommunikation endte det med, at jeg kørte af sted med Kerstin under armen (I husker vel Kerstin? – har vist før nævnt, at hun virkelig er dygtig! Sådan rigtig dygtig!! 😉 )

På vej ind til show-pladsen 🙂

Kerstin som pilot... agtig 😉

Sailors på pladsen...

Boummm!!... Bare rolig, det var med vilje! 😉

Det var ikke med stor sorg, at vi tog af sted sammen, og det viste sig også, at blive én af de allerbedste dage jeg har haft herovre. Super dejligt selskab, store fly-oplevelser (de der f-16-jagere… de larmer altså lidt!!) og også en stor oplevelse at se hvordan amerikanerne tager disse oplevelser til sig 🙂 Solen viste sig fra dens bedste side, og vi måtte flere gange ty til lån af lidt solcreme ved nogle af de extremt mange festivalboder 🙂

Amerikanerne er stolte... også af deres fly! 🙂

A couple of happy campers!

Efter Air Show kørte vi tilbage til Pacific Beach, hvor der var en festival i gang ved boardwalken. Der var skatere, surf konkurrencer, live bands, boder, DJ’s og generelt en buzz’ende stemning, som var super super fed! Vi browsede lidt rundt inden vi købte ind til aftenens BBQ og bytur downtown.

Spotted at the Beach side festival 🙂

Stande på stranden 🙂

Peace out!

Jeg havde store forventninger til klubben Voyeur. Det er samme klub, som Pete Tong (oh yes!), John Dahlbäck og Funkagenda gæster i løbet af oktober, og jeg havde udelukkende hørt gode ting, men men men…. Efter en forrygende opvarmning i Casa Christoffer ( med nogle af de sødeste PB har at byde på), så kommer vi ind på Voyeur, som venue-mæssigt er mere end almindeligt godt kørende. Crowdet derimod – var der tydeligvis fordi stedet var trendy. Der var ingen vibe gående fra de egentlig udmærkede DJ’s og ud til dansegulvet. Det var skuffende, crowdet og fordelingen af køn var desuden helt helt skæv.

Opvarmning i Casa Christoffer 🙂

Mikael & Martin

Red Stripe Light... Awesome!!

Vi gik derfra med en anden destination, som jeg droppede meget hurtigt, da jeg så køen. Når klubberne (og der mener jeg ALLE klubberne) lukker kl 02, så handler det altså om at komme ind og hygge sig før det er for sent!! 🙂 Der var et sted på hjørnet uden kø, så der smuttede jeg hen og hurtigt fulgte resten trop – det var to gode og sjove timer på den bar 🙂

Voyeur - yeah..

Jeg er vågnet uden tømmermænd (et mirakel!!), og nu står den på NFL med flere af de drenge, som jeg mødte i går. Det er fedt endelig at møde nogle, som går op i det og reelt er interesserede. Det lader til, at det bliver en fast søndagsting for os 🙂

Søndagen var lige til at klare, og mandagen stod som vanligt på træning, uni og sushi – jeg kan liiiiige klare det 🙂

De kærligste hilsner

Christoffer

~ af Christoffer Grønlund på 4. oktober 2011.

Skriv et svar

 
