Life’s a party! :)

Overskriften lyver ikke. Siden min sidste blogpost (for en uge siden) har der været festlige aftener – 4 af dem endda! Hyggeligt? Absolut! Vanvittigt? Helt klart! Dyrt? Ja – aaalt for dyrt! 🙂 Men det er en del af oplevelsen herovre, og festerne har til gengæld også været vidt forskellige – og i øvrigt slet ikke til at sige nej til! 🙂

Halloween is coming up!

Torsdag var det Steffens fødselsdag. (Jeps, I ved, ham gutten som fuldstændigt ublu lokkede mig i fordærv i Las Vegas.) Han havde sat en fin fødselsdag op med middag på en tagterrasse-restaurant og med efterfølgende limousine-bus-kørsel til downtown, hvor vi ellers skulle på pubcrawl. Det var en helt vanvittig aften, og første gang jeg var sammen med en større flok af de mange danskere, som er herovre pt. Specielt turen i limo-bussen var genial, og jeg fik hurtigt tiltusket mig stillingen som DJ – med stor succes skal jeg hilse at sige! 🙂

The limobus inside 🙂

Fredag skulle man tro, at der var plads til at pleje sine tømmermænd, men nej…. Fredaf var Dennis’ fødselsdag, og da hans dag var noget anderledes skruet sammen end Steffens, så startede festlighederne allerede kl 2 om eftermiddagen med punch, vodka-vandmeloner, beer pong og andre gode sager. Dennis og hans ven Lasse bor sammen med 2 danske piger i noget man vel bedst kan betegne som værende en palads. Paladset har en lækker baghave med spa, og vi tilbragte langt det meste af dagen i haven 🙂

& grillen blev sat i brug!

 

Dennis er fra Brøndby og holder selvfølgelig med de gule og blå (ikke særligt sjovt pt!), og han fik da også en fiiiin fødselsdagskage 🙂

Og den smagte super duper godt! 🙂

 

Danske party-girls i højt humør 🙂

Lørdag gik det op for mig, at jeg ikke havde set mine svenske venner siden Vegas, og det går jo bare slet, slet ikke. Det endte naturligvis med noget af en bytur, hvor jeg efterfølgende erfarer, at flere er blevet så berusede, at de intet husker. Dog blev byturen fejret dagen efter på IHOP og Chipotle – og bedre tømmermænds-mad findes vel næppe!

Men bare fordi man har lidt tømmermænd kan man godt tage ud i en kajak i et par timer...

... og nyde livet såvel som udsigten 🙂

I går gik det så faktisk galt igen. Taco Tuesday er et San Diego fænomen, hvor folk går fuldstændig bananas på en klub der hedder Typhoon. Klokken 22 er der en times kø for at komme ind, og priserne er uhørt lave; verdens bedste tequila (Patron) koster 5 dollars pr shot, og dét er svære vilkår får en fyr som mig 🙂 Det blev en rigtig sjov og meget anderledes tirsdag, men bestemt ikke noget jeg har lyst til at vænne mig til! 🙂

America... fuck yeah! 🙂

Tiden går hurtigt herovre. Det er mærkeligt at tænke på, at jeg allerede er over halvvejs i forløbet, og at jeg dybest set snart skal hjem igen. Der er mange indtryk, som ikke bliver nydt lige med det samme, men når det kommer på afstand bliver det værdsat i meget højere grad. Jeg føler mig bedre og bedre tilpas herovre, og jeg nyder at jeg har tid til at lave Hush Hush ikke bare herovre, men også planlægge næste event i København i det nye år – det er et sandt privilegium.

Captured downtown 🙂

Desuden er jeg utroligt taknemmelig for alle de søde mennesker, som følger mig på denne blog. Jeg bliver overvældet hver gang jeg logger ind og ser hvor mange der er interesseret i min hverdag og mit liv. Det er ganske enkelt rørende. Tusind tak.

De kærligste hilsner

Christoffer

~ af Christoffer Grønlund på 20. oktober 2011.

Skriv et svar

 
