The Comedy Store, Halloween Downtown & Justin Timberlake på det store lærred!

Hey all! Så er jeg tilbage! Og guess what; Jeg har masser af sjove ting at fortælle, og mindst ligeså mange billeder som sidst! 🙂

The one and only street...

Jeg efterlod Jer i sidste uge med en nærmest hysterisk lykkelig følelse efter Trentemøller, men også en mindre influenza. Sidstnævnte lod jeg dog ikke slå mig ud, og det havde jeg heller ikke tid til overhovedet! Fredag fik jeg i San Diego besøg af min veninde Amalie, som jeg får maaange år siden arbejdede med hos Promoters. (ak ja, det var tider!)

Et extremt oplyst skilt udenfor Comedy Store 🙂

Amalie er på roadtrip herovre med sin veninde, Sabina, og hun var fandme dygtig! Anyway, det var faktisk rigtig rart at få nogen på besøg, og nogen at vise rundt – og sørge for, at de havde det godt mens de var her. Om fredagen kørte jeg dem rundt i smukke La Jolla, og fik brunch med udsigt til stranden i Pacific Beach – sidstnævnte var en ualmindelig stor (4 egg) omelette, så jeg var rigeligt mæt indtil sent om aftenen. 🙂

Burde man ikke tage sådan en flaske rødvin med hjem? 😀

 

Da Halloween er freakin’ huge herovre, så påduttede jeg pigerne mit lille mantra om, at det nok var en god idé at holde lav profil fredag mod så at være topklar til fest og ballade om lørdagen 🙂 De tog imod tesen, og vi tog derfor ud og spise i La Jolla med efterfølgende hylende morsomt stand-up show på Comedy Store i La Jolla! 🙂 Det var virkelig underholdende – også selvom ikke alle 3 komikere var lige sjove 😉

En fredag eftermiddag i San Diego 🙂

Jeg holdt mig pivædru – jeg var jo chauffør, og hvor var det dog en herlig følelse! 🙂 Tænk, at man kan feste og drikke så meget, at det til sidst er en velsignelse at lade være!!!

Tænk at den snart skal sælges... Snøft..

Fredagen var også dagen hvor jeg erhvervede mig mit Halloween-kostume; Hippie style. De efterfølgende billeder af undertegnede understreger, at hvis min krop er et tempel, så har pedellen været på ferie eller lignende i alt for lang tid! Gudskelov har jeg overtalt pedellen til at møde på arbejde igen i morgen, så mon ikke templet i den næste tid vil ændre sit ydre til det bedre 🙂

Felix og jeg klar til Halloween! 🙂

Om lørdagen var al fokus på Halloween-festen downtown. Et eventfirma havde fået tilladelse til at lukke 2 blocks af downtown, og indsætte 3 store scener med massive lydanlæg, DJ’s, dansere, røg og lys, kæmpe barer og chill-områder. Vi valgte (suk – typisk mig) VIP-billetten, som vi i grunden aldrig fik det bedste ud af, men blot det faktum, at vi havde fået købt billet på forhånd var et hit, for da vi nåede indgangen kl 10 var der udsolgt! 🙂

Amalie & Sabina...

Hotties med en hippie i midten.

Stemningen var elektrisk, musikken ligeså – dog med langt flere hits end til fx Distortion, som eventen rent faktisk mindede enormt meget om! Det var en super fed oplevelse, og med min gode ven Felix under armen, og de to smukke og vovet udklædte piger indenfor rækkevidde udviklede aftenen sig til én af de mest spektakulære herovre! 🙂

Felix i sit es downtown 🙂

Hooters staff.... Den lader vi stå et øjeblik.

Søndag vågnede jeg op komplet uden tømmermænd. Fantastisk. Jeg lagde mig ud på stranden, solen skinnede og begyndte at læse op til tirsdagens (i dag) midterm i Business Ethics. Formentlig en rigtig god idé taget i betragtning, at faget er på det absolut højeste niveau jeg har oplevet herovre.

På stranden mødte jeg min svenske ven Filip, som havde fået et tip om en lækker og billig restaurant i PB, så da klokken blev 18, så tog vi derhen 🙂 Stedet var hyggeligt og maden var god… men jeg skal da lige love for, at vi trak gennemsnitsalderen ned blandt de andre gæster den aften!!!! 😀

I guess I should get one of those... 🙂

Efter den lækre mad og de noget tavse omgivelser satte jeg Filip af og hentede Amalie og Sabina på Marriott, hvorefter vi tog på Cheesecake Factory før den stod på Justin Timberlake på det store lærred. Skal vi ikke bare blive enige om, at Cheesecake Factory er et sted man kun bør besøge et par gange om året – så lækkert og kaloriefyldt er det! 🙂

Amalie & Sabina i mere afslappede omgivelser 🙂

Uhadada for en cheesecake 🙂

Filmen var ganske god, og Justin Timberlake er definitivt ikke den dårligste skuespiller jeg har set, men faktisk var det handlingen i filmen, som stjal billedet. Forestil Jer en verden, hvor der ikke længere eksisterer penge, men at betalingen er i tid. Hvis du er fattig og tiden rinder ud, så dør du. Hvis du er rig, så kan du leve for evigt. En syg tanke, ikke? Gå ind og se den. Pigerne gør det alligevel for at se Justin, så tag bare med 😉

Lille pige - stor cola 😀 De der amerikanske opgraderinger virker sgu...!

I dag fik jeg så en kæmpe portion vægt af mine skuldre, da jeg fik overstået den midterm i Business Ethics. Det er en møghård eksamen, og der er ualmindeligt meget udenadslære, som for Jer der kender mig godt ved ikke ligefrem er min force 🙂 Jeg synes, at det gik bedre end sidst, men jeg er desværre bygget med en lille chip i hjernen, som gør, at jeg på ingen måde er i stand til at vurdere hvor godt mine eksamener går, så vi får at se 🙂

Julen er åbenbart lige om hjørnet...

Julekampagnerne er i øvrigt startet, og selvom jeg knuselsker julen, så ville jeg ønske, at vi kunne vente med alt det hyggelige hurlumhej til 1. December. Ikke desto mindre indrømmer jeg gerne, at jeg glæder mig super meget til Hush Hush – Yet Another Christmas Carol den 22. December, og endnu mere til juleaften med min dejlige familie 🙂

Jeg håber, at I har det dejligt derhjemme.

De kærligste hilsner

Christoffer

~ af Christoffer Grønlund på 2. november 2011.

Skriv et svar

 
